Ο Αγοραστής δύναται να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα από τη σύμβαση πώλησης του προϊόντος εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, με έγγραφη κοινοποίηση του αιτήματός του προς την εταιρεία στο info@emfasi.g. Με την επιφύλαξη των όρων του άρθρου Ν. 2251/1994, όπως αναλυτικότερα παρατίθενται οι σχετικοί όροι και δυνατότητες ως εξής:

i) Ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να επιστρέψει για οποιοδήποτε λόγο το προϊόν που αγόρασε και του παραδόθηκε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Απαραίτητη προϋπόθεση για την εγκυρότητα της υπαναχώρησης είναι να μην έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν, να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν τη διενεργηθείσα συναλλαγή.

Το κόστος επιστροφής βαρύνει αποκλειστικά τον υπαναχωρήσαντα αγοραστή, εκτός από την περίπτωση εκείνη, κατά την οποία διαπιστώνονται ελαττώματα στο προϊόν, οπότε και τις δαπάνες φέρει η Εταιρεία.

Ειδικότερα οι όροι που διέπουν την επιστροφή ενός προϊόντος, είναι οι ακόλουθοι:

  • α. Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
  • β. Η συσκευασία του προϊόντος πρέπει να βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση.
  • γ. Το επιστραφέν προϊόν δεν επιτρέπεται να έχει χρησιμοποιηθεί και να έχει υποστεί υλικές φθορές.
  • δ. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη, εκτός από την περίπτωση που διαπιστώνονται πραγματικά ελαττώματα.
  • ε. Στην περίπτωση, κατά την οποία το προς επιστροφή προϊόν παραλαμβάνεται από την Εταιρεία χωρίς προηγούμενη επιβάρυνση των εξόδων αποστολής, τα έξοδα αυτά παρακρατούνται από το προς επιστροφή χρηματικό ποσό.
  • στ. Ο αγοραστής οφείλει να τοποθετεί εντός της συσκευασίας και όλα τα απαραίτητα από το νόμο παραστατικά, προκειμένου να καταστεί δυνατή η ακύρωση της συγκεκριμένης πώλησης.

Στην περίπτωση, κατά την οποία οι ως άνω όροι δεν πληρούνται, το προϊόν δε θα παραλαμβάνεται από την Εταιρεία και θα επιστρέφεται στον αποστολέα του, με χρέωση του ιδίου.

ii) Με την επιστροφή του προϊόντος και την παραλαβή του από το αρμόδιο τμήμα εξυπηρέτησης, η Εταιρεία αναλαμβάνει να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο ομοειδές και καινούριο, σε περίπτωση που το αρχικό έχει αποδειχθεί ελαττωματικό

Εάν το νέο προϊόν έχει υψηλότερη τιμή από το επιστρεφόμενο, τότε ο αγοραστής οφείλει να προχωρήσει σε νέα διαδικασία πληρωμής για την εξόφληση της διαφοράς. Εάν ωστόσο το νέο προϊόν έχει χαμηλότερη αξία από το επιστρεφόμενο, τότε η Εταιρεία πιστώνει στον αγοραστή τη διαφορά σύμφωνα με τα ως άνω αναγραφόμενα.

iii) Στην περίπτωση, κατά την οποία για οποιοδήποτε λόγο η αντικατάσταση του προϊόντος (με άλλο ίδιο ή διαφορετικό) δεν αποτελεί επιλογή του αγοραστή, δύναται να επιστραφεί το χρηματικό ποσό που δαπανήθηκε για την ακυρωθείσα αγορά. Ο τρόπος επιστροφής του καθορίζεται σε συνεννόηση με το αρμόδιο τμήμα και περιλαμβάνει όλες τις δυνατότητες (κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, πιστωτική κάρτα ή μετρητά).

iv) Τόσο το δικαίωμα αλλαγής όσο και το δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος αναφέρονται στο σύνολό του αγορασθέντος προϊόντος και δεν μπορούν να ασκηθούν επί τμήματος μόνο αυτού (λ.χ. αξεσουάρ που συνοδεύουν το προϊόν).

v) Από τη δυνατότητα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης / επιστροφής δύνανται να εξαιρεθούν, όσα προϊόντα διατίθενται από την εταιρεία σε ειδικές εκπτωτικές τιμές (προσφορές) για περιορισμένο χρονικό διάστημα.

Επιπλέον, από τη δυνατότητα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης/επιστροφής εξαιρούνται τα προϊόντα που κατασκευάζονται κατόπιν ειδικής παραγγελίας σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή είναι σαφώς εξατομικευμένα.

Στις περιπτώσεις αυτές, τα προϊόντα φέρουν ειδική σήμανση, ενώ η εξαίρεση τους από το δικαίωμα αναιτιολόγητης επιστροφής αναγράφεται με σαφήνεια στους ειδικότερους όρους που πλαισιώνουν τη διάθεση τους. Δικαίωμα ωστόσο επιστροφής δεν μπορεί να αποκλειστεί και ο αγοραστής δικαιούται να το επιστρέψει στην εταιρεία στην περίπτωση, κατά την οποία διαπιστωθούν νομικά ή πραγματικά ελαττώματα στο παραδοθέν προϊόν.

Σε περίπτωση αντικαταβολής, εάν δεν παραλάβει ο αγοραστής το πωληθέν προϊόν και επιστρέψει τούτο στην εταιρεία, τότε η εταιρεία δικαιούται να θεωρήσει αυτόν αφερέγγυο και να μην αποδεχθεί επόμενο αίτημα πώλησης στον ίδιο.

Με βάση την ισχύουσα ευρωπαϊκή νομοθεσία (http://bit.ly/2PvgaBr) , τα προϊόντα που αγοράζει ο καταναλωτής καλύπτονται από διετή νομική εγγύηση. Μέσα σε αυτά τα δύο χρόνια ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα, σε περίπτωση που θεωρεί ότι ένα προϊόν είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία, να αποστείλει το προϊόν στην εταιρία (Δερβενίων 30-Μεταμόρφωση) . Στη συνέχεια η εταιρία αναλαμβάνει τη διαδικασία εξακρίβωσης ή μη των λεγομένων του πελάτη. Σε περίπτωση που το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό λόγω κατασκευής, τότε ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει επιδιόρθωση του προϊόντος ή αντικατάσταση ή μείωση της τιμής ή ακύρωση της σύμβασης και πλήρη επιστροφή του ποσού που κατέβαλε. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν αποδειχτεί ελαττωματικό τότε απλά επιστρέφεται στον καταναλωτή. Στην περίπτωση που ο πελάτης αποστείλει ένα ελαττωματικό προϊόν στο κατάστημα, τότε πληρώνει ο ίδιος τα έξοδα αποστολής. Αν το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό, τότε τα έξοδα αποστολής οφείλει το κατάστημα να τα αποζημιώσει τον πελάτη.